- Користувач зобов'язаний при купівлі розширення та/або додаткової опції вказати дійсну адресу сайту, на якому буде використано це розширення. В іншому випадку, технічна підтримка буде неможлива.
- Купуючи розширення, покупець отримує право використовувати його тільки на вказаному при купівлі сайті. 1 сайт - 1 ліцензія.
- Доступ до файлів розширення покупець отримує відразу після покупки, якщо платіж успішний. В окремих випадках - після перевірки платежу.
- Нові версії придбаних розширень будуть доступні для скачування без додаткової оплати.
- Заборонено поширювати розширення (платні і безкоштовні), включати розширення або їх частини до складу інших програмних продуктів без письмового дозволу автора.
- Повернення передбачене продовж 14 днів.
- Для отримання технічної підтримки користувач повинен у зверненні вказати номер замовлення. Сайт, для якого потрібна допомога, повинен збігатися з тим, що був вказаний при купівлі розширення.
- Технічна підтримка надається протягом 24 годин після звернення.
- Технічна підтримка включає:
- консультування перед та після покупки
- виправлення можливих помилок
- виправлення можливих помилок сумісність з розширеннями інших розробників (тільки якщо сумісність заявлена на сторінці розширення)
- Технічна підтримка НЕ включає:
- виправлення конфліктів з розширеннями інших розробників (якщо не заявлена сумісність)
- доопрацювання за бажанням покупця
- Технічна підтримка в обов'язковому порядку надається для платних розширень.
- Технічна підтримка безкоштовних розширень, здійснюється за бажанням розробника і при наявності у нього вільного часу.